RZR Pro R / RZR Turbo R



Dzięki jednoczęściowej ramie, wzmocnionemu podwoziu i mocniejszej przekładni i największemu pasowi napędowemu, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, model RZR Pro R jest solidny jak skała.
Od innowacyjnej geometrii przedniego zawieszenia po ogromny, 73-centymetrowy skok tylnego zawieszenia, całkowicie nowa technologia MaxLink daje Ci pełną kontrolę.
Niezwykłe połączenie mocy i zwinności, bezkonkurencyjna jazda i prowadzenie oraz najszybszy w branży napęd na wszystkie koła zapewniają trwałość, która pozwala zmierzyć się z najbardziej dynamicznymi, wymagającymi i konkurencyjnymi środowiskami na świecie. Pokonuj wydmy, szlaki i skały bez wysiłku dzięki turbodoładowanemu silnikowi, który sprawdza się w działaniu.
Spędzaj więcej czasu na jeździe dzięki wytrzymałym komponentom, które zostały zaprojektowane tak, aby przekraczać granice i znieść wpływ trudnego terenu. Jazda w najtrudniejszych warunkach terenowych wymaga ekstremalnej wytrzymałości, którą Turbo R zapewnia dzięki sztywnemu, jednoczęściowemu podwoziu z potężnym, stalowym zawieszeniem.
Wiodący w branży, wolnossący, 4 cylindrowy silnik 2,0 l

Wiodący w branży, wolnossący, 4 cylindrowy silnik 2,0 l – największy, jaki kiedykolwiek był montowany w samochodach side-by-side
ProStar Fury 2.0 L
– Naturalnie wolnossący
– 1997 cm3
– 4 cylindry w układzie rzędowym
– 16 zaworów
– 225 KM
– Hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu
– Wał korbowy o małej bezwładności
– Zamknięta konstrukcja cylindra
– Zawór kontaktronowy w komorze korbowej
– Płyty olejowe z przegrodami
– Lekkie koło zamachowe z izolowanym sprzęgłem
– Wysokowydajny alternator 1700W
– Większa chłodnica dla optymalnej temperatury silnika
Polska Premiera modeli RZR 2022 RZR PRO R ULTIMATE i RZR TURBO R ULTIMATE
Źródło: rzr.polaris.com